Administratief gemak

Wij besteden de administratie uit aan 1 afdeling: de nieuwe afdeling Uitvoering. Hiermee kunt u rekenen op een digitale, efficiënte en transparante dienstverlening.

U heeft voordeel van onze jarenlange ervaring en vernieuwde aanpak

De nieuwe afdeling gebruikt de jarenlange ervaring van Syntrus Achmea Pensioenbeheer. Syntrus Achmea Pensioenbeheer helpt 2,2 miljoen deelnemers van meer dan 50 pensioenfondsen. En scoorde in 2015 een 7,6 voor klanttevredenheid. Deze ervaring combineren wij met een nieuw online administratieplatform met ISAE type II verklaringen.

U kunt rekenen op kwaliteit op het hoogste niveau. En onze professionele en ervaren medewerkers helpen u met kennis en ervaring vanuit een nieuwe locatie in Leusden.

U kiest voor administratief gemak

Wij voeren 1 administratie voor verschillende pensioenregelingen. Voor zowel pensioenfondsen als werkgevers. Voor zowel uitkerings- als premieovereenkomsten.

U kiest voor een betrouwbare pensioenregeling

Dat vindt u belangrijk. Zeker in de administratie. Zodat u veranderingen snel en foutloos kunt verwerken. Zodat pensioenfondsen, werkgevers en deelnemers volledig online inzicht hebben in hun pensioen, op ieder moment. En zodat u kunt rekenen op correcte uitkeringen. Daar kunt u bij ons van op aan.

Werkgevers krijgen een eigen online omgeving

Als werkgever krijgt u een eigen online omgeving. Hier krijgt u inzicht in de pensioenregeling die u heeft afgesloten voor uw werknemers. U ziet bijvoorbeeld welke pensioenmodules actief zijn. En welke werknemers de regeling gebruiken. Hier kunt u ook zien hoe de financiën ervoor staan. En welke veranderingen zijn of worden doorgevoerd.

U kunt uw administratiesoftware koppelen aan onze administratie

Wij kunnen onze pensioenadministratie direct koppelen aan uw salaris- of personeelsadministratie. Veranderingen komen dan automatisch bij ons binnen. U hoeft hiervoor niets te doen. Denk aan: in- en uitdiensttredingen, veranderingen in salaris of als mensen meer of minder uren gaan werken.

Onze administratie is gekoppeld met Benefits Plaza

Gebruikt u het online arbeidsvoorwaardenportaal www.benefitsplaza.nl al? Dan hoeft u niet over te stappen op een ander systeem. Ook hoeft u veranderingen in Benefits Plaza dan niet apart door te geven. Deze komen automatisch in onze administratie terecht. Dit geldt ook voor veranderingen die u doorvoert in de salarisverwerkers die zijn aangesloten bij Benefits Plaza. Zoals ADP, AFAS en Exact.

Onze administratie is ook gekoppeld met de Basisregistratie Persoonsgegevens

De volgende veranderingen komen automatisch bij ons binnen. U hoeft hiervoor niets te doen:

  • Nieuw adres van de deelnemer.
  • Nieuwe partner (bij een huwelijk of geregistreerd partnerschap).
  • Scheiding of einde geregistreerd partnerschap.
  • Geboorte van een kind van de deelnemer.
  • Overlijden van de deelnemer, partner of kind.
  • Verandering van naam of geslacht.

Goed om te weten: de Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP) heette eerst de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA).